TGN Minidrenge Talent

Træner i Springcenter Nærheden.

Det anbefales du læser "Rød tråd for drengesiden" for fuld beskrivelse af holdet: http://www.tgf.dk/cms/Clubtgf/ClubImages/Threaddrenge.docx

Er du en frisk og gymnastikglad dreng mellem 10-12 år? Og som bare ikke kan lade være med at lave TeamGym gymnastik tre gange ugentligt? Så er dette holdet for dig.

Vi forventer du er motiveret for at deltage i regionale og nationale konkurrencer i minirækken.

Holdets kerneværdier er:

- Sunde gymnaster fysisk, psykisk og socialt

- Nysgerrighed for dygtiggørelse

- Meningsfulde fællesskaber

Den daglige træning vil indeholde springteknik, koreografi, momenttræning, styrketræning, skadesforebyggende træning og smidighedstræning.

Holdet begynder også at introducere mentaltræning som tager afsæt i ABC for mental sundhed.

Hertil opfordres der kraftigt til hjemmetræning, så vi kan leve op til kerneværdien om sunde gymmaster.

Forvent ekstratræninger og weekendarrangementer, hvor vi kan dyrke fælleskabet og skabe relationer mellem gymnaster og instruktører på kryds og tværs.

Holdet træner torsdag og søndag i fællesskab med Minidrenge Aspirant.

Holdet deltager desuden i diverse opvisninger i løbet af foråret.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Følg med

Nyheder - Vis alle