Haveforeningen

Haveforeningen M/K

Træner i springcenter Nærheden.

Er du tidligere opvisnings- eller konkurrence gymnast, eller bare har mod på at springe på et uformelt senior+ hold, så er haveforeningen idel for dig. Dette holds mission er at tilbyde lækre faciliteter i Nærheden til gymnaster som ikke er helt klar til at stoppe deres karriere, eller dem som mener det er tid til at genoptage kolbøtterne. Eneste krav er at du kan indfrie aldersgrænsen på 22 år.

Træningen foregår med fælles ansvar, hvor alle byder ind med ideer til træningen, og det fælles mål er nogle hyggelige timer med masser af spring. Så om dit niveau er til den skæve kolbøtte, full-half eller noget helt tredje, er du velkommen i haveforeningen. Holdet overvejer deltagelse i 3-4 opvisninger over foråret, såfremt der er stemning for det.
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen
Hold i dag

Følg med