Handelsbetingelser vedr. tilmelding til hold og aktiviteter i Taastrup Gymnastik Forening (TGF)

Tilmelding til hold og aktiviteter i TGF:
Online tilmelding via hjemmesiden http://tgf.klub-modul.dk/

Betaling kan foregå online med:
Dankort og Visa/Dankort.
Kort oplysninger bliver gemt i den sikre betalingsløsning - TGF har ikke adgamg til kort oplysninger. Der er mulighed for at fravælge at gemme kortoplysninger.
Ved ratevis betaling vil vi automatisk opkræve 2. rate på samme betalingskort som første rate er betalt med hvis kortoplysninger er gemt.
Der vil blive udsendt en mail en uge inden raten opkræves.
Ønskes der anvendt et andet kort, skal kortoplysninger opdateres eller slettes.
Kan 2. rate ikke opkræves på grund af ikke-ajourførte kort oplysninger sendes der besked om dette og udebliver betaling udsender vi rykker med kontonummer til overførsel.

Kontakt kontingent@tgf.dk hvis det ønskes at betale på anden vis. Bemærk!! Der kan være op til 1 uges svar tid

Der er tilladt at prøve et hold af de første 2 uger, men det er ikke opfatte som en tilmelding eller plads reservation og der er risiko for at en anden tager pladsen.
Det er mulgt at blive skrevet på en venteliste - det er ikke tilladt at deltage på hold eller events mens man er på venteliste ud over enkelte prøve gange der aftales med træneren. Deltagelse i prøvetræning giver ikke for-ret over andre der står på venteliste.

Fortrydelse og afmelding
Tilmeldingen er bindende 14 dage efter holdets opstart og kontingentet refunderes som udgangspunkt ikke efter, undtagen i særlige tilfælde.
Ved udmeldelse frem til 1/12 refunderes det halve årskontingent (2. rate, hvis denne er betalt).
Er man forhindret i at deltage, kan tilmeldingen overdrages til tredje part efter aftale med TGF senest en uge før aktivitetens start.

Ønskes udmeldelse af TGF eller afmelding fra et hold skal dette ske skriftligt til den kontingent ansvarlige på kontingent@tgf.dk
Bemærk i forbindelse med ratebetaling at der kan være op til 14dages behandlingstid.

Levering
Levering er foretaget, når holdet eller aktiviteten er igangsat. Der tages forbehold for ændring af undervisningssted og underviser.

Ved eventuel aflysning af kurset eller aktivitetens startdato ændres.
Ved aflysning tilbagebetales det indbetalte beløb.

Handelsbetingelser ved køb af tøj på Webshop

• · Leveringstiden fra Sportmaster vil være op til 3 uger. Hvis varer er i restordre vil der blive oplyst en ny leverings dato.
  • · Da tøjet er bestilt med special tryk er der ikke nogen fortrydelsesret på købet.
  • · Skulle tøjet være udsolgt fra Nikes lager, vil ordrerne blive anulleret og beløbet refunderes.
  • · Når tøjet er klar til levering bliver det leveret på til ens hjemme adresse(Den som man har oplyst i klubmodul, sørg derfor altid at alt er opdateret).

Ved tvivl eller uoverensstemmelse
I tilfælde af tvivl eller uoverensstemmelse om handelsbetingelserne vil TGF, som registreringsudbyderen, afgøre fortolkningen af reglerne. TGF forbeholder sig ret til at ændre eller rette i handelsbetingelserne uden varsel.

Brug af materiale
Alt materiale på denne webside ejes TGF. Materialet beskyttes af loven om copyright og varemærker. Sidens indhold er kun til privat brug, og ikke beregnet for kommercielle organisationer.

Forbehold
TGF tager forbehold for indtastningsfejl i forbindelse med annoncering mv. af arrangementer og hold.

Henvendelse: kontingent@tgf.dk

Senest redigeret 6. Juli 2018