Teamgym senior

Info

Fælleskab, sammmenhold og udvikling er nøgleordene for næste års seniormix-konkurrencehold mellem TGF og HGF. Sammen skal vi skabe gode resultater, og prioriterer individuel udvikling og fælleskab.

Holdet skal deltage i regionsmesterskaberne og forhåbentlig deltage i næste sæsons mesterrække konkurrencer.

Holdet er et konkurrencehold med fokus på fælleskab, og derfor er der plads til alle som gerne vil lave gymnastik og være en del af et team. Vi forventer at vores gymnaster deltager i alle træninger, og møder op med kampgejst for at udvikle sig.
Vi vil arbejde struktureret og målrettet imod sæsonens konkurrencer, og derfor skabe de bedste muligheder for personlig udvikling. Der vil være fokus på træningsteknikker, som sikrer at alle får en god grundbasis for nye spring. Vi håber på at få en masse dobbeltrotationer, og andre lækre spring at se i løbet af sæsonen.

Vi vil vægte fysisk træning højt i vores daglige træning, samt tung styrketræning i forbindelse med spring. Fysisk træning vil også være en del af rytmetræningen, så vi kan score en høj sværhed og give de andre foreninger kamp til stregen.

Vi glæder os til at møde dig, og håber du har lyst til at dyrke gymnastik i en ”ny” teamgym forening, som sætter fokus på fælleskab og udvikling.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Følg med

Nyheder - Vis alle