Klubmodul henter siden
DukOpOgHop | 30
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

DukOpOgHop - Årskontingent for hele sæsonen

Kvinder og Mænd 16+ år

Træner i SpringCenter Nærheden

Duk Op og Hop (DOOH), er et helt unikt hold for alle spring-gymnaster fra 16 år, som ønsker en fleksibel tilgang til springtræning i et af Danmarks flotteste springcentre.

Holdet tilbyder komplementerende træning til rep- og konkurrence gymnaster, samt gymnaster der ønsker en uforpligtende ugentlig træning, hvor egen udvikling er i fokus.

Holdet vil igennem sæsonen tilbyde event-træninger med eksterne undervisere, som har kompetencer indenfor bane og trampet.

Træninger i august er prøve-træninger med endelige tilmelding til den officielle sæsonstart første uge i september.

Skulle man have lyst til at fyre sine spring af til vores Lokalopvisning, så er man meget velkommen til at aftale dette med holdets instruktører, og ligeledes meget velkommen til, efter opvisningen, at blive og hygge med mad, drikke og lidt rundbold.

Ønsker du mulighed for at springe to gange om ugen, kunne HaveForeningen måske også være en mulighed. Eller måske et helt andet hold – mulighederne er mange.

Startdato
14.08.2024